niedziela, 13 stycznia 2013

Cadey, Bilba Vitaoil L'Olio"NonShampoo"- oliwka do mycia włosów.

Witam. 


Jak wiecie do zakupu tej oliwki skusiły mnie te opinie na wizażu. Zastanawia mnie tylko opis, który nie pasuje do mojego opisu z opakowania i do składu. 

Opis:
Większość szamponów nadmiernie odtłuszcza skórę głowy, przez co wydziela ona jeszcze większą ilość łoju. Vitaoil natomiast umożliwia normalizację wydzielania łoju ponieważ działa na powinowactwie (olej zmywa olej) a nie kontrastu(olej zmywają surfakanty). Nie atakuje sebum, wiąże się z nim. Składniki rozpuszczają się w wodzie i oczyszczają. Włosy myte oliwką Vitaoil wyglądają zdrowo, nabierają miękkości i blasku. Ze względu na zrównoważoną formułę produkt zalecany jest do wszystkich rodzajów włosów: do włosów tłustych, ponieważ redukuje nadmiar wydzielanego sebum, odżywia także suche włosy czyniąc je mocnymi, lśniącymi a nawet dla delikatnych włosów dzieci.Nadaje się do stosowania codziennego oraz do włosów farbowanych.
Neutralny dla skóry.
Do codziennej pielęgnacji wszystkich typów włosów i skóry,do włosów dziecięcych.

Do włosów farbowanych zalecamy stosowanie Vitaoil NonShampo w połączeniu z ekskluzywnymi fiolkami terapii szokowej, które nawilżają włókno włosa, odżywiają go do korzenia i dają wielką witalność, zwiększaja blask.
(Sama tłumaczyłam także nie jest to słowo w słowo z tym co pisze na opakowaniu. Jednak mniej więcej wiadomo o co chodzi :) )



Skład:
Aqua. Peg-7 Glyceryl cocoate(niejonowa substancja powierzchniowo czynna, ma właściwości renatłuszczajace), Peg-6 caprylic/capric glycerides ( emulgator w/o, substancja myjąca), Sodium cocoamphoacetate (bardzo łagodna substancja myjąca, dodatkowo nadaje połysk,wygładza) Peg-18 Glyceryl oleate/cocoate (emulgator), Cetrymonium chloride (zapobiega elektryzowaniu, plątaniu się włosów), Peg 200 hydrogenated glyceryl palmitate (emollient) Glycerin (gliceryna,humektant), Propylene glycol (humektant), Articum lappa ( łopian większy) Urtica dioica (pokrzywa zwyczajna), Dimethicone copolyol (emolient, antystatyk,silikon rozpuszczalny w wodzie), Quaternium-80 (ma działanie kondycjonujące,substancja powłokotwórcza), Panthenol (prowitamina B5), Lactic acid (humektant,substancja nawiląająca), Bha,Bht (antyoksydanty, konserwanty) Tocopheryl acetate( pochodna witaminy E), Tertasodium EDTA (chelatujący), Parfum (zapach), Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone (konserwanty).
Sposób użycia:
Nałożyć produkt na wilgotne włosy i skórę głowy, spienić, odczekać chwilę a następnie spłukać. 


Moja opinia.
Bałam się trochę obciążenia. Oliwka jednak bardzo dobrze domywa włosy. Wyglądają na oczyszczone i co najważniejsze nie wzmaga przetłuszczania się włosów(wręcz je normalizuję- jeśli powodem przetłuszczania było wysuszenie skalpu). Nie obciąża- nawet po kilku dniach stosowania tylko jej. Zgadzam się z tym, że troszkę plącze. Gorzej sobie radzi z niektórymi olejami. Dobrze zmywa np. oliwę. Kiepsko sobie radziła z olejową wcierką parachute. Myłam po niej włosy kilkukrotnie i to przyczyniało się do plątania. Przy codziennym stosowaniu jedno opakowanie powinno wystarczyć na 2,5 tygodnia. Trochę wygładza. Produkt sprawdzi się na suchych włosach. Zapach- mi się akurat nie podoba. Pierwsze opakowanie mnie męczyło, teraz już na niego nie zwracam uwagi. 
Konsystencja- hmm to zależy od dnia ;). Na początku miała gęstszą konsystencję

niż teraz:


(Warto ją wstrząsnąć przed użyciem)
Łagodnie obchodzi się z włosami, nie wysusza. Jednak zawiera kilka niepotrzebnych konserwantów i czasami w nadwrażliwej części skalpu(gdy konsystencja była gęstsza) czułam dyskomfort.
W dotyku przypomina tłustą oliwkę.


Jest to też idealny produkt do włosów farbowanych. Umyłam nią włosy po farbowaniu indygo i woda była mniej niebieska(nawet w porównaniu z myciem odżywką).


Pojemność- 250ml
Cena- swoją oliwkę kupiłam w drogerii za 5euro, w sklepach spożywczych pojawia się czasami za 4.20, w innych częściach Włoch ceny wahają się już od 3,5 euro.

Z serii Vitaoil "NonShampoo" mamy do wyboru jeszcze piankę przeciwłupieżową i normalizującą produkcje sebum(ma  łagodniejsze konserwanty, jest w niebieskim opakowaniu):
Oraz chyba także piankę z ceramidami do włosów wypadających, polecaną też do włosów zniszczonych. Opakowanie jest koloru zielonego. Zdjęcie jest strasznie małe i nie da się z niego nic odczytać :( :
A tutaj wersja Olioshampoo.
Bilba Vitaoil OiloShampoo Baby Ultradelicato- opinie.

CADEY Bilba Vitaoil Szampon dla dzieci



Czasami te kosmetyki pojawiają się na allegro lub innych stronach internetowych. 

Oiloshampoo:
Dla dzieci: http://star-fryz.pl/cadey_bilbaszampon_dla_dzieci-10004696i
Włosy zniszczone: http://star-fryz.pl/cadey_bilbaszampon_do_wl._zniszczonych-10004695i
Łupież: http://star-fryz.pl/cadey_bilbaszampon_plupiezowy-10004694i
Wypadanie: http://star-fryz.pl/cadey_bilba__szampon_zapobiega_wypadaniu-10004693i

Chciałabym jeszcze wypróbować wersję dla dzieci.


Miałyście?







27 komentarzy:

  1. ciekawe :) jeżeli zadziała na zasadzie OCM to może i ja się skusze. OCM na buzi zadziałało wspaniale :) dałaś mi do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zimą jeszcze to sobie wyobrażam bo włosy potrzebują wtedy dużo substancji odżywczych ale myć włosy olejkiem latem to jakoś nie ;) chociaż wiadomo że ten jest specjalnie przygotowany ale jakoś mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Oliwka skutecznie domywa wlosy z sebum i zanieczyszczen, nie przetluszcza ich.

      Usuń
  3. Skład wygląda zachęcająco. Na pewno kiedyś się skuszę na ten szampon :) Skalp powinien być zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pianka do włosów wypadających wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I haνe гead several gοod stuff here.
    Definitely price booκmarking for reνisіting.
    I wоndеr how so much attempt уou set to creatе the ѕоrt
    of eхсellent informаtіve web site.
    Here is my web page :: Internet

    OdpowiedzUsuń
  6. gdybyś nie powiedziała że to jest do mycia, myślałabym że tym sobie olejujesz włosy:D

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie przypuszczałam, że oliwką można myć włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze słyszę o takim czymś;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszkę bałabym się używać oliwki, bo moje włosy mają dużą skłonność do przetłuszczania. Mam pytanie. Gdzie kupię Serum z Apteki Agafji? Bo nigdzie nie jest dostępne. ):
    Zapraszam do mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę - też myslałam , ze włosy będa tłuste , a jednak nie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na razie zostanę przy myciu rosyjskimi szamponami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie ją można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.e-solingen.pl/index.php?AK=producenci&id_p=53 maja inne produkty. Brak obcenie oliwki ale mozna zapytac o nia. Widzialam rowniez stare wukacje na all bo tam tez sie czasami pojawia. Warto tez zapytac tu- http://esentia.pl/Bilba_b368.htm

      Usuń
  13. Jeszcze nie stosowałam tego typu produktów, a szkoda, bo domywanie włosów na zasadzie powinowactwa (podobne rozpuszcza się w podobnym), może przynieść zaskakujący efekt, nie wysuszając przy tym włosów. Może uda nam się znaleźć coś bez tych konserwantów, bo moja skóra nie lubi metylosotiazolinonu i wolę nie ryzykować podrażnieniem:( Sam mechanizm działania kosmetyku jest niezwykle interesujący:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie gdyby nie te konserwanty to ten produkt bylby idealny. Dla wlosow jest to bardzo delikatny produkt.

      Usuń
  14. Hmm...chyba wolę łagodne szampony, tu się zatrzymam, bo już nic lepszego nie wymyślę ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam slaby dostep teraz do nich i ciesze sie, ze chociaz ta oliwka tu byla :)

      Usuń
    2. Rozumiem :-). Za to masz wiele innych fajnych rzeczy tutaj :-)

      Usuń
  15. Niestety nie... choć sama filozofia olej na olej wydaje się bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się że jeżeli coś za długo potrzymamy na włosach to je obciążymy i będą wyglądały jak nieumyte, dlatego stosując tego typu preparaty, odżywki należ się ściśle stosować do wskazówek podanych na opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam z zakładce 'gdzie kupuję' że kupowałaś kiedyś w sklepie kalina-sklep. nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat czasu dostawy. wybrałam opcję za pobraniem. pamiętasz może jaki był czas realizacji zamówienia? jestem tak niecierpliwa i ciekawa tych rosyjskich kosmetyków że już po prostu nie mogę się ich doczekać ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu. Jest odwrotnie. Zreszta producent zaleca trzymanie go dluzej na wlosach. Skladniki oliwki rozpuszczają tluszcz. Ma łagodne substancje myjace ktore dodatkowo wygladzaja i maja dzialanie renatluszczajace. Produkt ten ma bardzo pozytywne opinie nawet wsrod osob z przetluszczajaca sie skora. Niekiedy wlasnie wlosy sie przetluszczaja bo zbyt silnie sie ta skore odtluszcza. Tak wlasnie mialam ze skora twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jul kr- nigdy nie kupowalam tam za pobraniem. Przewaznie paczka dochodzila bardzo szybko :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam szamponu typu olej zmywa olej, jedynie taki z slesami i olejkami (gliss kur)

    Po twarzy wiem, że mimo tego co się myśli na początku olej lepiej może domyć niż inne rzeczy, ale moje włosy to co innego.
    Muszę się zastanowić:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...