poniedziałek, 26 listopada 2012

Planeta organica złota maska ajurwedyjska- gęstość i wzrost włosa. Recenzja.

Witajcie kochane. Dziś recenzja maski o obłędnym wyglądzie.


Link do maski: http://www.bioarp.pl/pl/p/Maska-do-wlosow-zlota-ajurwedyjska-gestosc-i-wzrost-olej-z-drzewa-nim-olej-z-drzewa-sandalowego-wakrotka-azjatycka-acai/340
Cena: 27,50 zł- 300ml.

Opis:
Złota ajurwedyjska maska dla włosów stworzona na bazie indyjskich ziół, stosowanych w dawnej nauce ajurweda do przywracania piękna i zdrowia włosów.

Składniki aktywne: 
Organiczny olej drzewa nim (Organic Melia Azadirachta Seed Oil) – bogate w witaminę E  i niezbędne dla włosów aminokwasy, ma działanie intensywnie nawilżające, odżywcze i regenerujące. 
Organiczny olej z drzewa sandałowego (Organic Santalum Album (Sandalwood) Oil) -  wzmacnia i stymuluje wzrost włosów. 
Wąkrotka azjatycka (Hydrocotyle Asiatica Extract) - zawiera kwas asjatowy, będący silnym antyoksydantem, udoskonala mikrocyrkulację krwi, wzmacnia cebulki włosowe. 
Jagody acai (Oleracea Fruit Extract) - zawierają wszystkie znane witaminy i minerały. Takiej ilości pożytecznych substancji, jak w acai nie ma w żadnym innym naturalnym produkcie. Jagody acai nasycają skórę głowy witaminami, odnawiają strukturę osłabionych i kruchych włosów.

Sposób użycia:
Nanieść maskę na umyte, mokre włosy. Rozprowadzić na całej długości i pozostawić na 5-10 minut, następnie zmyć wodą. 

Skład : 
Aqua with infusions of Organic Melia Azadirachta Seed Oil(organiczny olej drzewa nim), Hydrocotyle Asiatica Extract(wąkrotka azjatycka), Euterpe Oleracea Fruit Extract(ekstrakt z jagód acai), Organic Santalum Album (Sandalwood) Oil(organiczny olej z drzewa sandałowego), Cedrus Atlantica Bark Oil (olej cedra atlantyckiego), Juniperus Communis Fruit Extract (ekstrakt z owoców jałowca), Bambusa Vulgaris Leaf/Stem Extract (ekstrakt bambusa); Cetearyl Alcohol(emoliet "tłusty"), Amodimethicone(silikon zmywalny łagodnym szamponem), Cetrimonium Chloride(ma działanie antystatyczne i antymikrobowe), Behentrimonium Chloride(zapobiega elektryzowaniu, ułatwia rozczesywanie), Cetyl Ether(emoliet), Mica(nadaje perłowy wygląd kosmetykom, nabłyszcza włosy), Titanium Dioxide(absorbuje promieniowanie uv), Silica(krzemionka), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride(posiadający właściwości odzywcze antystatyk, tworzy powłokę ochronną na włosach), Parfum(zapach), Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.(konserwanty)


Moja opinia:
Próbkę maski dostałam od dark_lady i postanowiłam kupić pełnowymiarowe opakowanie.
Pierwsze co pewnie rzuci się wam w oczy to orientalny, piękny zapach oraz wygląd. Co tu dużo mówić, maska wygląda zjawiskowo.
W słońcu:

W pomieszczeniu z lampą błyskową:
Kolejnym plusem jest także skład. Zawiera organiczne oleje, ekstrakty, substancje otulające oraz jeden, łagodny silikon. Maska może nasycać cebulki witaminami. A czy wzmocniła moje? trudno powiedzieć czy to jej zasługa ale cebulki są wzmocnione.
Opakowanie jest ładne i solidne:
Maska "znika" trochę na moich włosach, więc nakładam jej więcej. Wtedy także poprawia się jej działanie. 
Na mokrym pasemku(wygląda jak rozgwieżdżone niebo ;)):


Średnia ilość maski na włosach sprawia jednak, że tych drobinek we włosach zostaje bardzo malutko. Co pewnie niektórych ucieszy:
Większa ilość maski = więcej drobinek. Tak samo jest w przypadku skalpu, gdzie trudniej je wypłukać.
Moja szczotka z włosia dzika jednak całkowicie wyczesuje te drobinki z włosów. Radzi sobie z kurzem, więc to także nie było dla niej problemem.
Maska lepiej działa solo(bez innych odżywek wcieranych we włosy przed nią) oraz trzymana dłuższą chwilę(15-20minut).
Jest to jednak moim zdaniem lekki produkt-ale nie aż tak lekki jak np. maska łopianowa. Mam przez to mieszane uczucia co do niej. Nie należy ona do moich ulubionych masek.Włosy są po niej miękkie, puszyste i lekkie. Nie zauważyłam zwiększonego nawilżenia włosów po niej. Raczej nie wygładza, jest nawet odwrotnie bo moje końce się po niej bardziej wywijają(nie dociąża ich). Włosy dzięki drobinkom nabierają blasku. Dlatego także odrobinę maski zmieszałam z odżywką w sprayu. Drobinki we włosach ładnie wyglądają w słońcu i w razie czego mogę je(nadmiar lub całość) wyczesać szczotką z włosia dzika, uzyskując jedynie delikatny efekt.

Tutaj widać miesięczne zużycie(maska była nakładana na zmianę z innymi produktami):

Gęstość- maska jest gęsta:


Miałyście?














69 komentarzy:

  1. Hmm skoro nie widzisz jakiegoś większego nawilżenia to chyba jednak nie będę jej kupować. Staram się teraz znaleźć jakiś produkt który porządnie nawilży moje suche włosy i na razie lichawo mi to idzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie jest to produkt dla suchych wlosow :(. Lepsza bedzie maska miodowe avokado.

      Usuń
  2. Chcęęęęęę! Te złote drobinki och ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jaka piękna ona jest, a jakie śliczne zdjęcie na tle morza :) Szczęściara z Ciebie! :) Do tego taki ładny skład :) Mogłaby być tańsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sasiedzi juz chyba dziwnie na mnie patrza bo ciagle cos fotografuje z tarasu, lub na tarasie :D

      Usuń
  4. wygląda super:)) Elseve też używało w szamponach i odżywkach brokatu, pamiętam, że jako dziecko szalałam za nimi:p
    Eve a właściwie to dlaczego Ty jesteś tak długo za granicą? Wyprowadziłaś się? Kiedy wracasz? Bo chyba coś mnie ominęło;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu pracuje moja rodzina i maz, nie wiem kiedy wroce :(. Ja tez zawsze lubilam odzywki z brokatem :D

      Usuń
  5. Ooo, to raczej jej nie kupię, wolę "mocniejsze" i bardziej treściwe maski :) a na zapas lekkich odżywek nie mogę narzekać, więc się nie skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez takie wole ale ten wyglad mnie zachwyca *.*

      Usuń
  6. Ojej, faktycznie na Twoich ciemnych włosach pięknie się prezentuje. Nie dość, że uprzyjemnia samą aplikacje zapachem - to jeszcze wyglądem. Jestem sroczką, więc tym bardziej chciałabym, na szczęście cena tymczasowo mnie 'stopuje'. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie przez ten wyglad marzylam o niej :D

      Usuń
  7. Wygląda świetnie! :) Ale ta cena... :( No i skoro piszesz, że nie nawilża tak dobrze włosów, to raczej się a nią nie skuszę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie jej najwiekszymi zaletami sa zapach i wyglad, nie dzialanie :(

      Usuń
  8. Orientalne zapachy to jest to! :)) Jeszcze jak działa? Wooow :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się nad nią i nad marokańską p/w włosów-nie mogę się zdecydować,ale te drobinki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamówiłam sobie niedawno szampon z Planeta Organica, maski też mnie kusiły, może następnym razem ;)Wszystkie kosmetyki z tej serii wyglądają bosko, do tego opisy są baaardzo zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że bardziej nie nawilża, to może bym się skusiła. ale wygląda na prawdę bosko! i te drobinki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglad jest cudowny i te drobinki przydaly sie do zrobienia rozswietlajacego sprayu :D

      Usuń
  12. ale pięknie ta maska wygląda :) jednak chyba dla moich suchych włosów się nie nada :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za slabo nawilza, zeby nakladac ja na suche wlosy :(

      Usuń
  13. Właśnie niedawno okryłam, że mam bardzo blisko mojego domu malutką drogeryjkę gdzie mogę kupić nie dośc, że mase naturalnych kosmetyków, nawet niektóre pólrpodukty z Zrób Sobie Krem, ale przede wszystkim kosmetyki z Rosji, co mnie totalnie zachwyciło. :) Własnie byłam dzisiaj tam na zwiadzie i patrzyłam też na te maskę, powiem Ci szczerze idealnie wyjechałaś z tą recenzją, teraz to ją raczej na pewno kupie bo uwielbiam lekkie maski. I ten kolor! A ciekawa jestem w sumie działania, bardzo mnie pociąga ta gęstość i wzrost włosa, na moich włosach łatwo będzie zobaczyć efekty więc pewnie też ją zrecenzuję jak kupie i wykończe ;) wielkie dzięki za bardzo przydatną mi teraz recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :O ale Ci zazdrosze tego sklepu *.*

      Usuń
    2. Ja sama jestem w szoku, od 6 lat mieszkam tu i dopiero teraz odkryłam jakie mam cudo dosłownie obok domu... broni mnie tylko fakt, że to cudo nieźle ukryte jest :) Mają wspaniały wybór kosmetyków z Babuszka Agafja, Organic Therapy, Biolux, Planeta Organica czyli te wszystkie które mnie najmocniej kusiły. Oj zostawie tam sporo wypłaty :D

      Usuń
    3. A gdzie mieszkasz ?:D
      Tez bym chciala u siebie odkryc taki sklepik :(

      Usuń
    4. Mieszkam w Sopocie ;) Zapraszamy serdecznie :D

      Usuń
    5. Kurcze ! Ależ Ci zazdroszczę. Jakbym weszła do takiego sklepu to straciłabym głowę :D

      Usuń
    6. Eh ja na drugim koncu PL(jak jestem w kraju) :(. A juz myslalam, ze moze gdzies blizej mnie :D

      Usuń
    7. eve, też miałam cichą nadzieję, że Dziunai jest z południa Polski, a tu niestety drugi koniec. Ale słyszałam, że w Lublinie też mają kosmetyki rosyjskie dostępne stacjonarnie, ale do Lublina mam daleko. Może Ty mieszkasz bliżej południowego-wschodu i ta informacja Ci się przyda;)

      Usuń
  14. Wygląda pięknie, ale bardziej kusi mnie toskańska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby nie ten silikon to może, może... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta maska ślicznie wygląda i bardzo podoba mi się jej zapach :)
    Jestem baardzo ciekawa marokańskiej bo mam chęc ja zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ale po pierwszym uzyciu niechetnie do niej podchodze. Jednak jej nie skreslam, moze ja wtedy za dlugo/krotko trzymalam.

      Usuń
  17. Ta maska w Rosji kosztuje 5,89 zł...

    OdpowiedzUsuń
  18. ja używałam szampon z takimi drobinkami i na włosach nie pozostawało nic, taką maskę to bym z chęcią wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Może nie działa tak, żeby mnie skusić jako suchowłosą, ale muszę przyznać, że wygląda bajecznie, zwłaszcza na włosach, faktcyznie jak niebo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki wyglad jeszcze bardziej umila jej stosowanie. Szkoda, ze nie jest troszke bardziej tresciwa ale z drugiej strony moze wzmacniac cebulki.

      Usuń
  20. Na mokrym pasemku(wygląda jak rozgwieżdżone niebo ;) -zupełna racja:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przyznam sie- do zakupu skusily mnie glownie te drobinki :D.

      Usuń
  21. Miałam bardzo dobre zdanie o kosmetykach z Bioarp ale skoro ta maska się nie sprawdza to sama już nie wiem :(

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie warto sie zrazac. Kosmetyki maja swietnie, jednak wlosy sa rozne i nie wszystko bedzie konkretnej osobie pasowac :).

      Usuń
  22. Ta maska pięknie błyszczy i ta gęstość sugeruje, że jest naszpikowana składnikami odżywczymi:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dzisiaj robię papkę imbirową :) Ciekawe co wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. te wszystkie maski tak zachęcają, ze sama nie wiem, którą wybrac jako pierwszą :(

    OdpowiedzUsuń
  25. a nadawałaby się w małej ilości w pomieszaniu z wodą do spryskiwania włosów po umyciu? wygładza jakoś mokre włosy żeby dało się je rozczesać samymi palcami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :(, chyba ze zrobisz tak jak ja czyli dodasz tez troszke odzywki b/s, odrobinke maski i wode. W tym miesiacu testowalam 3 nowe produkty i ta maska najslabiej ulatwia rozczesywanie :(

      Usuń
    2. szkoda, bo tak pięknie wygląda i tak fajny ma skład że myślałam, że może, może.. ale moje włosy wymagają mocnego wygładzenia, bo inaczej okropnie się je rozczesuje.. do tego są kręcone, więc jak je ułożę przed wyschnięciem tak zostaną :P

      mam jeszcze pytanie dotyczące pułkanki z kawy, robiłam ją kilka razy, bo mam okropne pozostałości po farbach castinga (końcówki w słońcu przypominają kolor miedzianego drutu, a odrost mam w kolorze ciemnej czekolady), ale strasznie usztywnia mi włosy i utrudnia rozczesywanie.. miałaś też tak, czy to tylko moje włosy są takie nieposłuszne?

      Usuń
  26. Mimo wszystko maska wydaje się ciekawa :) Te drobinki są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. jak jest taka "lekka", to chyba nie dla mnie, przynajmniej na razie. ale te drobinki są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja ją bardzo lubię, w moim przypadku sprawdza się narawdę dobrze - i nawilża, i wygładza (może nie spektakularnie, ale też nie potrzebuję aż takiego efektu w tej materii) :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ją polubiłam, moje włosy świetnie na nią reagują :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mam pytanie myślisz że nawilżyłaby włosy rzadkie raczej średnio grube może nie nawilża twoich dostatecznie bo są gęste i grube moje raczej są podatne na obciążenie więc dla mnie może ta maska będzie akurat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij na bloga Iv(komentarza masz odrobine wyzej) bo jej zdaniem maska nawilza. Kubekczekolady tez napisala w komentarzu, ze jej ona pasuje, wiec byc moze sie u Ciebie sprawdzi.

      Usuń
  31. mam prośbę czy mogłabyś napisać które maski z zrecenzowanych przez ciebie na blogu nie mają folii ochronnej którą trzeba zedrzeć? nie lubię kosmetyków bez folii, każdy może dotknąć zawartość i chyba szybciej się przeterminują jak są ciągle otwierane mam uprzedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka folie miala tylko maska z serii domowe recepty. W niektorych drogeriach faktycznie maski sa otwierane :(, jednak pewnie towar szybko schodzi. Jesli chodzi o sklepy internetowe to wydaje mi sie to byc pewniejszym zrodlem. Watpie zeby sprzedawca sam otwieral kosmetyki przed zapakowaniem.
      Co do przeterminowania to na opakowaniach sa znaczki pokazujace waznosc produtu po otwarciu np. 6 czy 12 miesiecy.

      Usuń
  32. Ciekawa maska, zupełnie inna niż te wszystkie drogeryjne ;) Mam ją na swojej wish liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rany, dlaczego w składach tych kosmetyków nikt nie widzi znaczka ; przecież to zupełnie zmienia proporcje! Silikonu może tu być całkiem sporo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska nie wyglada na naszpikowana silikonem, nie widac tego w dzialaniu, obecnie zuzywam ja do nakladania na skalp. Zreszta ja w niej "zlego" silikonu nie widze.Silikony ogolnie to zlo ?.

      Usuń
  34. A u mnie właśnie dość ładnie dociąża, włosy pięknie po niej błyszczą. No i cudownie wygląda, tak się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam i.. uwielbiam :) Jedna z lepszych masek dla moich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawa maseczka. Muszę koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...